Sosyal Medya ve SEO Faktörü

Sosyal Medya ve SEO Faktörü

Artık sosyal medya ve google arama motoru konusuna bir bütün olarak yaklaşıyorlar. Konunun daha iyi anlaşılması için sosyal medya ve arama dostu pazarlama programlarının yapımı üzerine aşağıdaki başlıkları söylemek daha iyi olacaktır.

Sosyal Medya Arama Pazarını Nasıl Etkiler?

Sosyal Medya pazarına ilginin artması arama motoru pazarıyla ilgili kişilerinde sosyal medyaya olan ilgisini arttırıyor.

Zamanla Arama Yapanların Beklentileri Değişti

Kullanıcılar artık sadece aradıkları şeyle ilgili bilgiyi bulmak istemiyorlar. İnsanlar sosyal web üzerinden iletişim kurdukça ve interaktif paylaşımlar yaptıkça buldukları sonucunda sosyal web ile etkileşimli olmasını bekliyorlar.

Arama Yapan Kullanıcının Beklentileri Sosyal Medya Açısından SEO Çalışmalarına Nasıl Etki Eder?

Anahtar kavramlar ve linkler, SEO'nun içerik optimizasyonu için kullandığı tek taktik değil. Kullanılabilirlik, tüketicinin site içeriklerini kaydetmesini, paylaşmasını kolaylaştırıyor ve etkileşimli içerikler artan sosyal beklentiyi karşılıyor.

Arama Yapma ve Sosyal Medya İçeriği

İnsanların arama yaparken harcadıkları zaman ile sosyal medyayla harcadıkları zaman karşılaştırmasını anlamak önemlidir. Arama yapan kullanıcının karşılanmamış bir ihtiyacı veya çözülmeye ihtiyaç duyduğu bir sorunu vardır, bu sebeple arama motorunda bir takım sorgular gerçekleştiriyordur.

Pazarlamacılar Sosyal Medya çalışmalarını nasıl iyileştirebilirler?

Etkin sosyal reklam daha az pazarlama mesajı içerir, daha çok bir içerik gibidir. Düşündüğünüzde bu durum reklamcılıkta veya doğrudan pazarlamada yeni bir şey değil. TV reklamları veya doğrudan mail üzerinden pazarlama zaten senelerdir popüler. Pazarlamacılar ve reklamcılar için online pazarlama doğrudan pazarlama kanalı olarak yer etmiş durumda. Kampanyalar düzenlemek yerine, henüz mesajlarını iletmenin farklı yollarını bulmanın veya bir topluluk oluşturmanın faydalarını anlamıyorlar.

Sosyal Medya Pazarlama da SEO'nun İtme ve Çekme Etkisi

İletişim ve buz etkisi oluşturan sosyal medya çalışmaları reklamla benzer etki oluşturarak anahtar kelime sorgusunu da etkileyebiliyor ve bu durum arama trafiğini tetikleyebiliyor. Sosyal web ortamlarınd harika bir fikir çok çabuk bir şekilde yayılabilir ve insanları daha resmi aramalar yapmaları için yönlendirebilir. Sosyal medya ortamlarında yeni bir konseptin kışkırtma etkisi, faydalı bilgiler sağlayabilirler ve konu hakkında tartışmaların oluşmasına sebep olur. Çekme etkisi ise insanların konu üzerine daha çok araştırma yapma durumundan kaynaklanır.


Tarih: 23.06.2014 | Okunma Sayısı: 1303
Etiketler: toplist

Kategoriler
İstatistikler
E-Bülten
parça kontör parçakontör toptan kontör toptankontör toptan kontör siteni ekle firme ekle kontör parça kontör sitesi toptan kontör sitesi kontör yükle kontör yükle tl yükle tlyükle fatura tahsilat merkezi fatura tahsilatı fatura ödeme merkezi föm fatura ödeme sistemi fatura tahsilat sistemi fatura ödeme noktası fatura tahsilat noktası online fatura tahsilatı fatura tahsilat sitesi kredi kartı ile tl yükle sıra bulucu gazete oku web tasarım lira yükle malatyaspor yenimalatyaspor online tl yükle callshop slip yazıcı kredi kartı ile fatura ödeme fatura ödeme kuruluşu